1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> دلم گرفته...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

دلم گرفته...

خیلی...خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد...

از همه...بیشتر از همه از خودم...که این بلا رو سر دلم اوردم...

مگه زندگیم چی کم داشت...که خودمو نابود کردم...بی خود و بی جهت....کاش هیچوقت اعتماد نمیکردم....کاش عهد و قولی رو که با خدا بسته بودم نشکسته بودم...یعنی دارم تاوان شکستن عهدمو با خدا میدم؟؟؟ هعی خدا....

کاش زمان به عقب بر میگشت و هیچوقت......

ای کاش....فقط ای کاش....

خیلی حرف دارم ولی...بغض تو گلوم نمیذاره چیزی بنویسم...حالم خوب نیس...بدرود همگی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:,ساعت 11:22 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت